Godziny działania sklepusklep stacjonarny
poniedziałek - piątek 8.30 - 15.30
Gdynia ul.Polska 43A - III piętro
REKLAMACJE I ZWROTY
Reklamacje
Jeżeli zakupiony przedmiot posiada wadę, jest niekompletny, bądź został uszkodzony w transporcie masz prawo złożyć reklamację.
W takim przypadku należy wysłać na nasz adres mailowy sklep@polomeble.pl informację wraz z opisem niezgodności oraz w miarę możliwości zrobić i dołączyć poglądowe zdjęcia.
W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki w transporcie należy spisać w obecności kuriera protokół reklamacyjny i jego skan również dołączyć do maila. W protokole reklamacyjnym powinna zostać zamieszczona informacja o uszkodzeniu opakowania zewnętrznego.
Podczas rozpatrywania reklamacji najczęściej proponujemy:
wymianę towaru na nowy na nasz koszt
naprawę towaru
obniżenie ceny
odstąpienie od umowy i zwrot towaru (w przypadku braku możliwości wymiany na nowy lub naprawienia towaru )
Zwroty
Jeżeli zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz je zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wówczas zwrócimy Ci pieniądze.
Aby dokonać zwrotu poinformuj nas o tym wysyłając maila na adres sklep@polomeble.pl oraz odeślij zakupiony przedmiot na nasz adres:
Polomeble Justyna Rakowska
ul. Polska 43
81-337 Gdynia
Pamiętaj, aby odpowiednio zabezpieczyć przedmiot na czas transportu. Przesyłka nie może zostać nadana za pobraniem.
Zwrot wpłaty zostanie wykonany na podany przez Ciebie numer rachunku bankowego po otrzymaniu przez nas przesyłki.
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu +48602 211 004
Zachęcamy również do zapoznania się z treścią naszego REGULAMINU znajdującego się na stronie internetowej.